گيتار ساز عشق
گيتار ساز عشق



آموزش گيتار

آموزش گيتار

پاپ - فلامنكو - كلاسيك - و...

100% اصولي

جلسات به صورت انفرادي و گروهي



نظرات شما عزیزان:

دخی دیوووووووووووووونه
ساعت17:47---28 آذر 1394
سلااااااااااااااااام
میبینم که نیستیییییییی اصلااااااااااااااااااا
این چ وضعیتیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زود تند سریع بدو بیا..
تو رو خدا شما بمونین..من هستم فک نکنیم که نمیام..میام دیر و زود داره سوخت و سوز نداره


Z&Y
ساعت11:19---9 شهريور 1392
سلام وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااای من روانیه گیتارم....وبلاگ توپی داری......

tara
ساعت10:54---31 مرداد 1392
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
خوشحال میشم بیای.


târä
ساعت14:41---14 مرداد 1392

♥♡
♡♥♡
♥♡♥♡
♡♥♡♥♡
♥♡♥♡♥♡
♡♥♡♥♡♥♡
سلام.....آپم.....زود بدو بیا..♡
♡♥♡♥♡♥♡
♥♡♥♡♥♡
♡♥♡♥♡
♥♡♥♡
♡♥♡
♥♡


تارا
ساعت19:49---10 مرداد 1392
سلامممم.....
آپم.....
زود بدووو بیااااا.....


تارا
ساعت19:48---10 مرداد 1392
سلامممم.....
آپم.....
زود بدووو بیااااا.....


سارا و افرا
ساعت16:36---15 تير 1392
سلام . واقعا وبلاگ خیلی با حالی داری . ممنون که سعی می کنی به ما چیز هایی یاد بدی .ما ازت می خواستیم که به وبلاگ ما هم یه سر بزنی ولی مواظب باش محکم نزنی.یا وب میشکنه یا سرت.
شوخی کردم.[نیشخند]
وبلاگ ما در مورد خوانندگان خارجی است . اگه سر زدی نظر یادت نره . توی نظر سنجی هم شرکت کنی خوشحال می شیم . مطمئن باش پشیمون نمی شی . [قلب]


مرضیهه
ساعت13:58---1 فروردين 1391
سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرو جاودانه
این است هفت سین آریایی

عیدت مبارک داداشییییییییی


roya
ساعت16:29---30 دی 1390
علاقه دارم؟؟؟؟؟دیووووووووونه ی گیتارم حتما خوب شد پیدات کردم

مرضیه جووووووووون
ساعت18:32---19 آذر 1390

سهلام داداشي با يه پرش به وبلاگ من پرت شو

آخه
آخه
آخه
آخه
آخه
آخه
آپم


مرضیه
ساعت15:43---1 آبان 1390
سیلاااااام
برادر تو کجایی؟؟منتظرتم همه اومدن آپم دیدن ولیییییییییییییییی تو....


مرضیه
ساعت23:26---29 مهر 1390
سلاممممممممم من اپیدمممم منتظرتماا

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:07---29 مهر 1390
حسین
کجایییییییییییییی؟؟؟
نیستی
بدو بیا که اپیدم
منتظرتم
یه خبر دارم
هاهاهاهااااااااااااا


مرضیه
ساعت13:45---29 مهر 1390
اوه اوه اوه دیدی چی شد!!!

من اصلا خبرم نداشتم که لینک شدمپاسخ:www.daditim.blogfa.com


مرضیه
ساعت1:35---29 مهر 1390
واقعا گیتار آموزش میدی?????

راستی سیلام

مرسی که پیش ما اومدی ما هم یه کم دیر پیش شما اومدیم

من عاشق گیتارم گیتارم دارم ولی کلاسش و نرفتم

هههه نمیدونم اصلا انگیزم چی بوده واقعا......



خبببب داداش از اصل قضیه به دوریم می خواستم بگم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن منتظرماا
پاسخ:پ نه پ برا خنده گذاشتم


ASAD
ساعت13:34---28 مهر 1390
salam
سلام ممنون از لطفت ؛کارات خوبه وبلاگت هم قشنگه من لینکت کردم تو هم لینک کن بعدا سر میزنم .فعلا


دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:14---27 مهر 1390
سیلام
خوفییییییی؟؟؟
اعصاب معصاب چطوره؟
بدو بیا اپیدم


lovelorn
ساعت8:14---27 مهر 1390
و آن زمان كه "عاشق" مي شوي

و مي داني كه "عشقي" هست

و باور داري كسي كه تو را "دوست" دارد

و در آن شبهاي سرد و يخبندان با "تو" مي ماند

در آن لحظات است كه مي فهمي

"دوست داشتن چقدر زيباست"

ممنون بهم سرزدی بازم بیا


نگار
ساعت11:41---25 مهر 1390
سلم مرسی سرزدی توهم وب جالبی داری بازم سر بزن

دیوووووووووووووووووونه
ساعت20:05---24 مهر 1390
سیلام
داداشم
خوفییییییی؟؟؟
اپیدم
بدو بیا


دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:49---23 مهر 1390
سیلاااااااااااااااااااام
داداشم پس کجاییییییی؟؟؟
حالا که من هستم تو نیستی دیگه
بدو بیا وبم
منتظرممممممممممممم
نظر دادن واجب شده میدونستی؟؟؟
واسه این پستی که گذاشتم میگما


barobax_love
ساعت18:16---22 مهر 1390
mamnoon sar zadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

barobax_love
ساعت17:54---22 مهر 1390
slm
bodo biya
khabaraye khoobi darimaaaaaaa
postaram bekhoon fadat
nazar faramoosh nasheeeee


دیوووووووووووووووووونه
ساعت16:38---22 مهر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا ااام
خوبی یا نههههههههه؟؟؟
قربونت برم من داداش گلم
بدو بیا من اپیدم


mohammad
ساعت13:49---22 مهر 1390
salm veb radifi dari man kheyli az gitar khosham miyad mizanam vali hanoz khob balad nistam.
be manam sar bezan rasti man linket kardam age khasti mano belink


عرفان
ساعت11:44---22 مهر 1390
ممنونم حسین که بهم سر زدی

آهو
ساعت10:45---22 مهر 1390
حسین آقا ممنون از اینگه بهم سر زدی من لینگت کردم.

آهو
ساعت10:44---22 مهر 1390
واقعا بعضی زیبایی ها هستن که قابل وصف نیستن عبارات و کلماتی که شما به کار بردین از همین زیبایی هاست.تبریک خیلی زیباست.راستی سلام

Rockstar
ساعت3:01---20 مهر 1390
هر کی می خواد با کلاشی
سر کلاس نقاشی
پیرهن گلدار نکشیم
خاطره ی یار نکشیم
درخت سرباز نکشیم
بدتر از اون ساز نکشیم

باید بدونه عاقبت
دو بال پرواز می کشیم
درای این مدرسه رو
رنگی و دلباز می کشیم
رو کاغذای بی صدا
ساز می کشیم ، ساز می کشیم...

مطالبت قشنگه،خسته نباشی
اگه گذارت این طرفها افتاد... یه سری به ما بزن!


دیوووووووووووووووووووووووووونه
ساعت15:12---19 مهر 1390
وااااااااااااااااااااو،من میمیرم واسه گیتار

عاشقشمپاسخ:کجایی خبری ازت نیست پیش ما بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 


به دنياي آرامش خوش آمدید

 

گيتار
مطالب آموزشي
آهنگاي خودم
بانك آكورد

 

حسين اكبري

 

ارديبهشت 1395
تير 1392
ارديبهشت 1391
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

سبک های مختلف نوازندگی گیتار
تمرین بداهه نوازی و همراهی
تكنيك هاي فلامنكو
انواع و اجزاء گیتار الکتریک
آشنایی با تاریخچه و انواع گیتار
اينم يه كار جز فلامنكو براي شما دوستاي گلم
دوستان درخواست نمونه فلامنكو داشتن
دلكوك از گوگوش به درخواست شما
لحظه ی دیدار - مازیار فلاحی
محسن يگانه ( از عذاب رفتن تو) به درخواست دوست خوبم امير
مطلبي راجع به صوت
گيتار ساز عشق
چگونه تمرینی اصولی و موثر داشته باشیم (2)
فرم دوازده میزانی
جانگو راینهارت اسطوره مطلق جاز فقط با سه انگشت سالم
رویارویی جز و فلامنکو
آکورد آهنگ تو که چشمات خیلی قشنگه از مهرنوش
چگونه تمرینی اصولی و موثر داشته باشیم
راز نواختن گیتار نوشته ی جو ستریانی
انواع گامها در موسیقی
بداهه نوازی و آهنگسازی با بهره گیری از Tension & Release
ساختار ریتمیک و هارمونیک بلوز
گيتار ساز عشق
آموزش گيتار
احساس گامهای موسیقی از دید کریستین فردریش دانیل شوبارت
فواید گام شناسی :
گامها
قبل از هر چیز باید یه سری نکات برای راحتی کار در زمینه فراگیری نواختن ریتم بهتون بگم
آشنایی با گام بلوز ( Blues )
آموزش آکورد شناسي
چگونه همیشه به نواخن گیتار کلاسیک علاقه مند باشیم؟
خرچنگ هاي مردابي
گل يخ
سیب و رازقی
نحوه انتخاب و خرید ساز

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گيتار ساز عشق و آدرس guitar3all.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مرضی
بانک آکورد
LoVe CoMeS TrUe
`~'*¤!||!¤*'~`(( ♥n!MeYeH GoMShoDe♥ ))`~'*¤!||!¤*'~
دختروپسر های باحال
دخترک تنها
ديزاين
هد هد
صفا کده
خاطره
عاشقانه های بهاره
برو بکس عاشق
قلب شیشه ای
سکوت - تنها
هرچی بخوای دارم
اخبار و بیوگرافی هنرمندان
عشق تنها
عشق و تنها عشق
دیوووووووووووونه خونه دیوووووووووووونه
خاطرات كودكي
فقط خوشگلا بیان
عاشق پاره سنگها باش..شاید روزی عاشق قلب پاره ی من شدی..!
حرف هاي دل من
همه داغونا بيان
سياره آهنگ
رز سياه
مطالب مفيد و خيلي جالب
عـــرفـــان دانــــلـــود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

بانك آكورد
گيتار
مطالب آموزشي
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 88879
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1


لينك باكس هوشمند پردیس باکس،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش آمار،پردیس باکس

.: Weblog Themes By Blog Skin :.


شارژ ایرانسل

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا

تفریح و سرگرمی

دانلود